از زمان ايجاد اينستاگرام ، آن را به پلت فرم نهايي براي به اشتراك گذاري عكس تبديل شده است.
بيش از 800 ميليون كاربر ماهانه در سايت فعال هستند. روزانه بيش از 60 ميليون عكس ارسال مي شود و روزانه 1.6 ميليارد "لايك" داده مي شود.
تعداد زيادي تأثيرگذار در سايت با تعداد زيادي دنبال كننده وجود دارد. و با يك برنامه صحيح ، مي توانيد به يك برند با نفوذ نيز تبديل شويد.
شما بايد متن مناسب خود را ارسال كنيد تا به دنبال كنندگان فعلي مرتبط باشد و در عين حال موارد جديدي را نيز در خود بياورد.
اما دشوار است بدانيد كه چه نوع ارسال هايي براي رشد مخاطبان شما بهتر است.
در اينجا ده نكته قدرتمند در زمينه بازاريابي اينستاگرام (كه در واقع كار مي كنند) وجود دارد كه مي توانيد براي شير دادن به بستر محبوب براي تمام آنچه كه ارزش آن را دارد استفاده كنيد.
ابتدا بايد به نمايه تجاري تغيير دهيد.
1. به پروفايل ASAP تغيير دهيدقبل از شروع فكر كردن در مورد برنامه بازاريابي اينستاگرام خود ، مطمئن شويد كه يك حساب كاربري Instagram در اختيار داريد.
تغيير نمايه فعلي خود به يك حساب تجاري آسان است.
تصوير چسبيده 0 92براي شروع كار ، كافي است به تنظيمات خود برويد و روي "Switch to Profile Business" كليك كنيد.
مزاياي واضح براي داشتن نمايه تجاري وجود دارد.
به عنوان مثال ، پيروان مي توانند بر روي دكمه تماس شما كليك كنند تا درست از صفحه اينستاگرام شما با شما ارتباط برقرار كنند درست مثل آنچه از وب سايت شما استفاده مي كنند.
نمايه تجاري به شما امكان مي دهد بدون نياز به استفاده از ابزارهاي تبليغاتي فيس بوك ، تبليغات اينستاگرام را ايجاد و منتشر كنيد.
همچنين مي توانيد به ابزارهاي تجزيه و تحليل اينستاگرام موسوم به Insights دسترسي داشته باشيد كه آماري را در مورد برداشت ها و دسترسي پست هاي خود ارائه مي دهيد.
پس از باز كردن قفل هاي رايگان و همراه با نمايه تجاري ، بايد استفاده از آنها را براي رديابي معيارها و درك مخاطبان خود شروع كنيد.
2. از ابزارهاي رايگان اينستاگرام استفاده كنيدپروفايل هاي تجاري در اينستاگرام تفاوت چنداني با پروفايل هاي تجاري Facebook ندارند.
از طريق Insights ، مي توانيد آماري مانند برداشت ، داده نامزدي و موارد ديگر را مشاهده كنيد.
حتي مي توانيد جمعيتي پيروان خود را از جمله اطلاعات مربوط به سن ، جنسيت ، مكان و اكثر ساعات فعال آنها بدست آوريد.
تصوير چسبيده 0 141بينش نيز فقط تعميم داده نشده است. شما مي توانيد بينش هاي ويژه اي را در مورد پست هاي اين هفته دريافت كنيد كه به شما نشان مي دهد چه ميزان برداشت براي آن دوره زماني كسب كرده ايد و پستهاي برتر شما چه بوده است.
تصوير چسبيده 0 107اين ابزار رايگان ارزان قيمت است زيرا مي توانيد از آنها براي درك دقيق نحوه تعامل كاربران با محتواي شما استفاده كنيد.
هرچه بيشتر درباره نحوه تعامل كاربران با پست هاي شما آگاهي داشته باشيد ، مي توانيد محتواي خود را براي تقويت تعامل تنظيم كنيد.
يك دسته از پستهايي كه تقريبا هميشه مورد توجه قرار مي گيرند ، تيزرهاي محصول هستند.
3. تيزرهاي محصول ارسال كنيد كه (به آرامي) مردم را ترغيب به خريد مي كنداگر مي توانستيد فقط با ارسال تيزرهاي محصول در اينستاگرام ، محصولات بيشتري بفروشيد؟
خوب ، مي توانيد
اينستاگرام مكاني عالي براي تبليغ محصولات شما است. و اگر كارت هاي خود را به درستي پخش كرديد ، كاربران را اذيت نمي كنيد يا آنها را با تبليغات ترسناك نمي كنيد.
اگر خيلي فشار بياوريد ، دنبال كنندگان مانند مگس ها فرو مي روند. اما پست هاي تبليغاتي محصول روشي ساده براي صحبت در مورد محصول شما و افزايش هيجان است بدون اينكه بخواهيد خيلي تلاش كنيد.
در اينجا دو پست از صفحه اينستاگرام Gilt Man وجود دارد كه به طور مستقيم سعي در فروش محصول نمي كنند ، اما يك برنامه رايگان ارائه مي دهند كه در آن كاربران مي توانند موجودي مارك را خريداري كنند.
تصوير چسبيده 0 51اين برند در حالي كه عكس برخي از مواردي را براي خريد در اختيار شما قرار مي دهد تخفيف 70٪ تخفيف را به شما نشان مي دهد.
و پست ها هر كدام هزاران لايك دريافت كردند كه در دنياي تبليغات بسيار زياد است.
تبليغات كار مي كنند زيرا فشار زيادي ندارند. آنها عقب افتاده اند آنها كاربران را با تخفيف و تصوير محصول دزدگير مي كنند تا برنامه و فروشگاه را بارگيري كنند.
اين تقريباً براي هر صنعتي كار مي كند. Starbucks با اعلام نوشيدني هاي فصلي با تصاوير تيز و بدون اينكه سعي كند مردم را وادار به خريد آنها كند ، مخاطبان خود را اذيت مي كند.
تصوير چسبيده 0 67وقتي مردم را در مورد محصولاتي كه به آنها علاقه مند هستند ، اذيت مي كنيد ، و آنها را به خريد هر چيزي سوق نمي دهيد ، احتمالاً ماشه را مي كشند و در واقع چيزي را خريداري مي كنند.
اگر اينطور نيست ، آنها حداقل با پسنديدن ، اظهار نظر در مورد آن يا به اشتراك گذاشتن آن با يك دوست ، با پست شما درگير مي شوند.
بنابراين از ارسال كالاها با ارسال عكس محصول نترسيد. فقط آن را به آرامي انجام دهيد.
همچنين به ايجاد برخي تبليغات تبليغاتي كمك مي كند.
4. تبليغات حمايت مالي ايجاد كنيدتبليغات اينستاگرام در اين سيستم عامل عادي شده است. بهترين قسمت؟ با تعيين بودجه تبليغ مي توانيد دقيقاً چقدر مي خواهيد براي آنها هزينه كنيد.
فقط با يك ويژگي چرخ فلك مي توانيد فقط يك آگهي تبليغاتي يا تبليغات چندگانه را به نمايش بگذاريد.
اين امر به برندها اين امكان را مي دهد كه مخاطبان خود را به روشي كاملاً جديد هدف قرار دهند. قبل از حمايت از پست ها ، فقط كاربران زير حساب شما مي توانند به روزرساني ها و عكس هاي شما را مشاهده كنند.
اكنون ، مارك ها مي توانند عكس هاي خود را به هركسي كه متناسب با مخاطب هدفشان باشد ترويج كنند تا بيشتر از هر زمان ديگري دسترسي خود را افزايش دهند.
تصوير چسبيده 0 96براي تبليغات حمايت مالي ، از مطالبي استفاده كنيد كه جذاب باشد و در عين حال براي جمعيتي هدف كه مي خواهيد قرار دهيد جذاب باشد
- شنبه ۰۳ خرداد ۹۹ | ۲۳:۰۱
- ۹۶ بازديد
- ۰ نظر